Tuesday 15 March 2016

Livstecken

Marssolen värmer bleka nästippar och jag väntar på maskrosorna! Liksom vårblommorna som sticker upp ur knappt tinad mull kommer här ett livstecken från Yttra, från mig.

Det är bokslutstider - och tid för att se framåt. För mig har tiden kring årskiftet inneburit förändringar och processer. Jag och min familj bytte bostad i november och det har tagit mig mycket länge att faktiskt flytta. Det går långsamt att få allt uppackat och iordningsställt, i bostaden och inombords. Men det är härligt att vara med om livet.

Yttras år har börjat fint med många olika text- och undervisningsprojekt. Tyvärr har detta lett till att den psykodramagrupp jag hade tänkt få igång under vårterminen inte fått plats i kalendern. Det fina är att det kommer nya möjligheter. Det roliga är att jobbet som företagare är varierande. Men jag längtar efter att få dra igång en ny grupp så fort jag kan. Ta kontakt - eller håll utkik efter annonser i din omgivning :)

Glad vår!




No comments:

Post a Comment